خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/09 - 14:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مولوی:

اجرای پروژه احداث بخش دوم فاز ۲ پالایشگاه آبادان به مصوبه شورای عالی اقتصاد نیاز دارد/اجرای این پروژه عاملی برای ارتقای ضریب اشتغال این منطقه است

نماینده مردم آبادان در مجلس دوازدهم، بابیان اینکه اجرای پروژه احداث بخش دوم فاز ۲ پالایشگاه آبادان به دلیل اینکه مبلغ فاینانس آن، رشد نقدینگی زیادی داشت به مصوبه شورای عالی اقتصاد نیاز دارد تاکید کرد که اجرای این پروژه قطعا می‌تواند به ارتقای ضریب اشتغال این منطقه کمک کند.

سید محمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به روند اجرای پروژه احداث بخش دوم فاز ۲ طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان، گفت: ما در مجلس دوازدهم تکمیل پروژه‌هایی که در سطح استان و شهرستان معطل مانده بودند را در دستورکار قرار دادیم کمااینکه احداث بخش دوم فاز ۲ طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان از جمله این پروژه‌ها بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تاکنون مجوزهای لازم برای احداث این بخش از پالایشگاه که در ورودی شهر آبادان قرار دارد، اخذ شده است و فقط باید مجوزهای زیست محیطی آن به‌روز شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: یکی دیگر از مواردی که باید برای تسریع روند اجرای این پروژه پیگیری کنیم مربوط به مبلغ فاینانس آن است چراکه رشد نقدینگی زیادی داشت بنابراین به مصوبه شورای عالی اقتصاد نیاز دارد.

نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما در این خصوص با رییس سازمان برنامه و بودجه هماهنگ کردیم که در نهایت موافقت کرد تا این موضوع در شورای عالی اقتصاد مطرح شود و همچنان این مهم را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد چراکه اجرای این پروژه قطعا می‌تواند به ارتقای ضریب اشتغال این منطقه کمک کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381308
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار